Zespół | Terapia Impuls
1847
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-1847,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1200,footer_responsive_adv,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive
 

Zespół

Agnieszka Wydmanska

Agnieszka Wydmańska

fizjoterapeuta, terapeuta SI

Wykształcenie akademickie:

  • Akademia Wychowania Fizycznego w Warszawie – Wydział Rehabilitacji

 

Wykształcenie podyplomowe:

  • Mobilizacja Układu Nerwowego
  • Funkcjonalna Terapia Powięziowa
  • Kurs Kinesiology Taping – Plastrowanie Dynamiczne – K – Akive
  • Kurs Spastyka
  • Mulligan Concept
  • Nowoczesne Metody Leczenia Stawu Kolanowego
  • Terapia Cranio – Sacralna (moduł I, II oraz III – uwolnienie somato – emocjonalne) – Upledger Institut Deutschland
  • Badanie i terapia stawów żuchwowo-skroniowych
  • Kurs  PNF w Pediatrii
  • Kurs teoretyczny i praktyczny SI  II st.: „Prowadzenie klinicznej obserwacji, wybranych testów i planowania programu terapii integracji sensorycznej”
  • Kurs: „Diagnozowania i leczenia zespołów bólowych kręgosłupa metodą McKenziego”
  • Kurs IPNFA – Advance Cours (Level 3A) – Dyplomowany Terapeuta PNF
  • Kurs masażu klasycznego: leczniczego i sportowego
  • Kurs instruktora rekreacji ruchowej ze specjalizacją fitness

W swojej pracy kieruję się holistycznym podejściem do problemów pacjenta. Wyznaję zasadę leczenia organizmu jako nierozerwalnej, zintegrowanej całości.

 

Specjalizuję się w:

  • Rehabilitacji pourazowej (skręcenia, złamania, urazy mięśniowo – więzadłowe oraz przeciążenia układu ruchu)
  • Leczeniu zespołów bólowych “nieznanego pochodzenia”
  • Leczeniu chorób psychosomatycznych
  • Leczeniu dysfunkcji w obrębie stawów skroniowo – żuchwowych takich jak: bóle i zawroty głowy, szumy uszne, bruksizm, bóle karku i kręgosłupa a także przy zabiegach stomatologicznych i ortodontycznych
  • Leczeniu napięć psychofizycznych wynikających z chronicznego zmęczenie i związanego z nim wzmożonego napięcie ciała oraz we wsparciu w trakcie leczenia depresji, nerwic, wypalenia zawodowego oraz innych obciążeń
  • Leczeniu wad postawy i skolioz
  • Prowadzeniu terapii dla dzieci z zaburzeniami przetwarzania bodźców sensorycznych (SI).

 

Doświadczenie zawodowe:

  • Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus – Oddział Ortopedii
  • Przychodnia Rehabilitacyjna dla Dzieci i Młodzieży
  • Szkoła Podstawa z Oddziałami Integracyjnymi na stanowisku rehabilitanta i terapeuty integracji sensorycznej
Ewelina Sobańska

Ewelina Sobańska

fizjoterapeuta, terapeuta NDT-Bobath

Wykształcenie akademickie:

  • Warszawski Uniwersytet Medyczny – Oddział Fizjoterapii II Wydziału Lekarskiego

 

Wykształcenie podyplomowe:

  • Kurs NDT-Bobath Basic
  • Kurs PNF

 

Doświadczenie zawodowe:

  • Przychodnia Dla Dzieci i Młodzieży
  • Staż obserwacyjny terapii małego dziecka w Centrum Zdrowia Dziecka
  • Wolontariat w Ośrodku Rehabilitacyjno – Edukacyjno -Wychowawczym

Arkadiusz Knych

fizjoterapeuta

Wykształcenie akademickie:

  • Akademia Wychowania Fizycznego w Warszawie – Wydział Rehabilitacji

 

Wykształcenie podyplomowe:

  • Kurs Terapii Manualnej OMT Kaltenborn-Evjent
  • K-Taping w logopedii – K-Taping Academy Roger Ehrenreich
  • MDT McKenzie – „Diagnozowanie i leczenie zespołów bólowych kręgosłupa
  • Kurs PNF
  • Kurs Metody CRAFTA – terapia skroniowo-żuchwowa
  • Kurs instruktora rekreacji ruchowej ze specjalizacja narciarstwo zjazdowe

 

Doświadczenie zawodowe:
Od 15 lat zdobywam doświadczenie w wielu renomowanych placówkach medycznych między innymi:

  • Stacjonarny oddział rehabilitacji na którym pracowałem z pacjentami neurologicznymi (udary mózgu, uszkodzenia czaszkowo-mózgowe, uszkodzenia rdzenia) oraz ortopedycznymi (bóle kręgosłupa, endoprotezoplastyki stawów, zmiany zwyrodnieniowe stawów)
  • Prywatna klinika sportowa w której pracowałem z pacjentami aktywnymi fizycznie po kontuzjach sportowych (stany przeciążeniowe, uszkodzenia ścięgien i więzadeł, bóle kręgosłupa itp.)

 

W swojej pracy z powodzeniem wykorzystuję także techniki funkcjonalnej terapii powięziowej oraz z zakresu mobilizacji układu nerwowego. Jako instruktor narciarstwa zjazdowego prowadzę spotkania szkoleniowo – instruktarzowe, na których podpowiadam jak przygotować się do sezonu narciarskiego.

Paulina Hilla Wszołek

Pedagog wczesnoszkolny, Logopeda, Terapeuta Integracji Sensorycznej

Wykształcenie akademickie:

  • Wyższa Szkoła Pedagogiczna Związku Nauczycielstwa Polskiego – pedagogika wczesnoszkolna z terapią pedagogiczną
  • Uniwersytet Warszawski –  Pomagisterskie Studium Logopedyczne – logopedia
  • PSTIS – Kurs I i II stopnia Integracji Sensorycznej

 

Wykształcenie podyplomowe:

  • „Terapia ręki i stopy”
  • „Praca indywidualna z dzieckiem wysoko funkcjonującym ze spektrum autyzmu”
  • „Dziecko z zespołem Aspergera w przedszkolu i szkole”
  • „Specyfika rozwoju psychoruchowego małego dziecka w aspekcie komunikacyjnym”
  • „Smykoterapia”
  • „Logorytmika”
  • „Dyslalia: rozpoznawanie wad wymowy, planowanie terapii logopedycznej”
  • „Seplenienie międzyzębowe: diagnoza, metody korekcji, terapia na przykładzie głosek szeregu syczącego”
  • „Rotacyzm”

 

Doświadczenie zawodowe:

  • Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej w ZSP 7 w Warszawie;
  • Terapeuta Integracji Sensorycznej w ZSP 7 w Warszawie – dzieci przedszkolne i w młodszym wieku szkolnym;
  • Żłobek „Psoty i Chichoty” prowadzenie zajęć z zakresu profilaktyki logopedycznej i logorytmiki;
  • Prywatna, indywidualna terapia logopedyczna.

Karolina Zając

Logopeda kliniczny, Pedagog wczesnoszkolny, Pedagog szkolny, Trener emisji głosu

Wykształcenie akademickie:

  • Uniwersytet Warszawski – Logopedia ogólna i kliniczna, specjalność: logopedia szkolna i polonistyka dydaktyczna (studia licencjackie)
  • Uniwersytet Warszawski – Logopedia ogólna i kliniczna (przy współpracy z Warszawskim Uniwersytetem Medycznym) (studia magisterskie)
  • Uniwersytet Warszawski – Pedagogika małego dziecka, specjalność: edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna (studia licencjackie)
  • Uniwersytet Warszawski – Polityka oświatowa- menedżer oświaty (studia magisterskie)

 

Wykształcenie w zakresie:

  • Zaburzeń mowy w afazji i dyzartrii
  • Zaburzeń mowy i jej rozwoju u osób z wadą słuchu, z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, z niepełnosprawnością intelektualną, z zaburzeniami uwarunkowanymi korowo
  • Diagnozy i terapii logopedycznej

 

Doświadczenie zawodowe:

  • Staż logopedyczny w Specjalistycznej Poradni Psychologiczno-Pedagogiczna “TOP”
  • Nauczyciel w liceum ogólnokształcącym

Indywidualna terapia logopedyczna

W ramach studiów licencjackich i magisterskich doświadczenie zdobyłam:

  • W gabinetach logopedycznych, w szkołach i przedszkolach, placówkach kształcenia specjalistycznego i  poradniach specjalistycznych
  • Odbywając hospitacje w szpitalach na oddziałach terapii i rehabilitacji neurologicznej

 

W gabinecie IMPULS zajmuje się:

 

  • Konsultacją logopedyczną
  • Prowadzeniem pracy profilaktycznej i terapeutycznej w celu likwidowania lub zmniejszania zaburzeń komunikacyjnych dzieci, młodzieży i dorosłych;
  • Prowadzeniem pracy profilaktycznej i terapeutycznej w zakresie czytania i pisania, a w wielu przypadkach w zakresie ogólnego rozwoju psychomotorycznego;
  • Przeprowadzaniem badań logopedycznych z wykorzystaniem różnych narzędzi badawczych w celu ustalenia stanu rozwoju mowy i zaburzeń komunikacyjnych (ocenianie i interpretowanie wyników badań oraz formułowanie wskazań);
  • Diagnozą i terapią wad wymowy u dzieci, młodzieży i dorosłych;
  • Diagnozą i terapią logopedyczną dzieci z dyslalią (seplenienie, rotacyzm, lambdacyzm, gammacyzm, kappacyzm)  oraz opóźnionym rozwojem mowy;
  • Prowadzeniem zajęć z muzykoterapii, relaksacji;
    Prowadzeniem zajęć metodą logorytmiki (połączenie terapii logopedycznej z rytmiką);
  • Prowadzeniem zajęć z zakresu logopedii artystycznej (kształtowanie wzorcowej mowy, dykcji, emisji głosu);
  • Masażem logopedycznym.

Iwona Abramczyk

Logopeda ogólny i kliniczny

Wykształcenie akademickie:

  • Uniwersytet Warszawski – Logopedia ogólna i kliniczna, specjalność logopedia szkolna i polonistyka dydaktyczna (studia licencjackie)
  • Uniwersytet Warszawski – Logopedia ogólna i kliniczna (przy współpracy z Warszawskim Uniwersytetem Medycznym) (studia magisterskie, w trakcie)

 

Wykształcenie/Szkolenia:

  • Opóźniony rozwój mowy – diagnoza i terapia krok po kroku
  • Diagnoza i terapia logopedyczna w przedszkolu
  • Logorytmika – ProCentrum
  • Jak rozpoznać zaburzenia SI w gabinecie logopedycznym?
  • Miogopedia – praktyczna terapia miofunkcjonalna – certyfikowana terapeutka miofunkcjonalna od listopada 2022.

 

Doświadczenie zawodowe:

  • Niepubliczne przedszkole i żłobek „Akademia Uśmiechu” na stanowisku Opiekuna i Logopedy – prowadzenie zajęć logopedycznych grupowych
  • Niepubliczne przedszkole „Promyki” na stanowisku Logopedy – prowadzenie zajęć logopedycznych grupowych i indywidualnych

W gabinecie IMPULS zajmuje się:

 

  • diagnozą i terapią logopedyczną dzieci z dyslalią, opóźnionym rozwojem mowy od 12 miesiąca życia
  • diagnozą i terapią zaburzeń artykulacyjnych u dzieci i młodzieży
  • konsultacją logopedyczną
  • prowadzeniem zajęć metodą logorytmiki (połączenie terapii logopedycznej z rytmiką)
  • profilaktyką logopedyczną
  • terapią dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, Zespołem Aspergera

Wspaniałe miejsce

gdzie doświadczenie łączy się z profesjonalizmem

Pozostając na stronie, akceptujesz używanie plików cookies. Więcej informacji

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Zamknij