Zespół | Terapia Impuls
1847
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-1847,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1200,footer_responsive_adv,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive
 

Zespół

Agnieszka Wydmanska

Agnieszka Wydmańska

fizjoterapeuta, terapeuta SI

Wykształcenie akademickie:

  • Akademia Wychowania Fizycznego w Warszawie – Wydział Rehabilitacji

 

Wykształcenie podyplomowe:

  • Mobilizacja Układu Nerwowego
  • Funkcjonalna Terapia Powięziowa
  • Kurs Kinesiology Taping – Plastrowanie Dynamiczne – K – Akive
  • Kurs Spastyka
  • Mulligan Concept
  • Nowoczesne Metody Leczenia Stawu Kolanowego
  • Terapia Cranio – Sacralna (moduł I, II oraz III – uwolnienie somato – emocjonalne) – Upledger Institut Deutschland
  • Badanie i terapia stawów żuchwowo-skroniowych
  • Kurs  PNF w Pediatrii
  • Kurs teoretyczny i praktyczny SI  II st.: „Prowadzenie klinicznej obserwacji, wybranych testów i planowania programu terapii integracji sensorycznej”
  • Kurs: „Diagnozowania i leczenia zespołów bólowych kręgosłupa metodą McKenziego”
  • Kurs IPNFA – Advance Cours (Level 3A) – Dyplomowany Terapeuta PNF
  • Kurs masażu klasycznego: leczniczego i sportowego
  • Kurs instruktora rekreacji ruchowej ze specjalizacją fitness

 

Doświadczenie zawodowe:

  • Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus – Oddział Ortopedii
  • Przychodnia Rehabilitacyjna dla Dzieci i Młodzieży
  • Szkoła Podstawa z Oddziałami Integracyjnymi na stanowisku rehabilitanta i terapeuty integracji sensorycznej
Ewelina Sobańska

Ewelina Sobańska

fizjoterapeuta, terapeuta NDT-Bobath

Wykształcenie akademickie:

  • Warszawski Uniwersytet Medyczny – Oddział Fizjoterapii II Wydziału Lekarskiego

 

Wykształcenie podyplomowe:

  • Kurs NDT-Bobath Basic
  • Kurs PNF

 

Doświadczenie zawodowe:

  • Przychodnia Dla Dzieci i Młodzieży
  • Staż obserwacyjny terapii małego dziecka w Centrum Zdrowia Dziecka
  • Wolontariat w Ośrodku Rehabilitacyjno – Edukacyjno -Wychowawczym

Milena Tymińska

logopeda, pedagog wczesnoszkolny, pedagog specjalny

Wykształcenie akademickie:

  • Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie – pedagogika specjalna, specjalność – logopedia, moduł kompetencyjny – pedagogika wczesnoszkolna

 

Wykształcenie podyplomowe:

  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie – neurologopedia
  • K-Taping w logopedii – K-Taping Academy Roger Ehrenreich
  • Warsztaty “Metody wywoływania głosek” organizowane przez Centrum Metody Krakowskiej
  • „Programowanie języka u osób z zaburzeniami mowy” Centrum Metody Krakowskiej
  • „Symultaniczno-sekwencyjna metoda czytania” Centrum Metody Krakowskiej
  • „Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych” Centrum Metody Krakowskiej
  • „Centralne zaburzenia przetwarzania słuchowego jako nowe spektrum zaburzeń na poziomie centralnego układu nerwowego” Fonetika
  • „Wczesna interwencja logopedyczna dzieci do 3 roku życia” Dobra Kadra
  • „Logorytmika – ruch, słuch, słowo” Procentrum
  • Rozwój mowy dziecka a zaburzenia integracji sensorycznej” – ​Wcies
  • „Diagnoza i terapia jąkania u dzieci i młodzieży – praktyczny warsztat terapeuty jąkania” – LogoPatka
  • „Masaż logopedyczny od podstaw – podejście praktyczne” – Cognitu
  • “Wspomaganie karmienia dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym” – Elf Centrum Mowy i Ruchu
  • V Ogólnopolska Konferencja Logopedyczna „Metody diagnozowania i terapii logopedycznej dzieci z zaburzeniami autystycznymi”

 

Doświadczenie zawodowe:

  • Staż terapeutyczny w Fundacji Synapsis w Warszawie
  • Dwujęzyczne Przedszkole Sportowe „Mali Odkrywcy” na stanowisku logopedy – diagnozowanie i prowadzenie indywidualnej terapii logopedycznej
  • Klubokawiarnia dla dzieci „Coco Cafe” na stanowisku logopedy i nauczyciela – prowadzenie zajęć ogólnorozwojowych, logopedycznych i logorytmicznych
  • Prywatna, indywidualna terapia logopedyczna

 

W ramach studiów licencjackich i magisterskich: praktyka w gabinetach logopedycznych w szkołach i przedszkolach, placówkach kształcenia specjalnego i poradniach specjalistycznych; liczne hospitacje w szpitalach na oddziałach terapii i rehabilitacji neurologicznej, neonatologii i intensywnej terapii noworodka, gastroenterologii, hepatologii i zaburzeń odżywiania

Aleksandra Barańska

logopeda

Wykształcenie akademickie:

  • Uczelnia Łazarskiego – Neurologopedia i wczesne wspomaganie rozwoju – w trakcie trwania
  • Uniwersytet Warszawski – studia I i II stopnia na kierunku Logopedia Ogólna i Kliniczna.

 

Wykształcenie podyplomowe:

  • Szkolenie „Opóźniony rozwój mowy w praktyce logopedyczno-pedagogicznej” Cognitus, Certyfikaty:
    „Zabawy rytmiczno-muzyczne oraz ćwiczenia rozumienia w terapii dziecka z ORM”
    „Standardy postępowania logopedyczno-pedagogicznego w przypadku dziecka z podejrzeniem opóźnionego rozwoju mowy”.
    „Masaż sfery orofacjalnej”.
    „Wykorzystanie elementów metody werbo-tonalnej w pracy z dzieckiem z ORM”.
  • „Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania” Centrum Metody Krakowskiej.
  • „Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji” Centrum Metody Krakowskiej.
  • Polski Język Migowy – poziom A1
  • Szkolenie „Masaż logopedyczny od podstaw – podejście praktyczne” Dobra Kadra.
  • Szkolenie „Logorytmika – ruch, słuch, słowo” ProCentrum.
  • Szkolenie „Kinezjologia Edukacyjna – Metoda Dennisona”.
  • Konferencja z okazji Europejskiego Dnia Logopedy – „Odczulamy jąkanie” organizowanej przez Koło Naukowe Logopedii przy Akademii Pedagogiki Specjalnej i Naukowe Koło Logopedyczne przy Uniwersytecie Warszawskim.
  • Międzynarodowa Konferencja „Głusi i słabosłyszący w perspektywie tradycji, teraźniejszości i przyszłości”.

 

Doświadczenie zawodowe:

  • Przedszkole nr 419 na stanowisku logopedy – diagnozowanie i prowadzenie indywidualnej terapii logopedycznej.
  • Przedszkole Dziecięcy Kącik na stanowisku logopedy – diagnozowanie i prowadzenie terapii logopedycznej grupowej oraz indywidualnej.Progres – centrum wspierania rozwoju dziecka i rodziny – prowadzenie terapii logopedycznej dzieci z całościowymi zaburzeniami rozwoju, autyzmem, opóźnionym rozwojem mowy oraz zaburzeniami mowy
  • Poradnia Zaburzeń Mowy LogoNeuroMed na stanowisku stażystki – obserwacja oraz prowadzenie terapii z dziećmi a także z osobami dorosłymi pod okiem doświadczonego logopedy.
  • W ramach studiów na Uniwersytecie Warszawskim – odbywanie praktyk w różnorodnych placówkach takich jak przedszkola, szkoły, poradnie, szpitale.

Specjalizuję się głównie w zakresie diagnozy i terapii różnorodnych wad wymowy, opóźnionego oraz zaburzonego rozwoju mowy u dzieci. Moje zainteresowania są również skierowane w kierunku terapii osób dorosłych z różnorodnymi zaburzeniami mowy i języka. Cechuje mnie holistyczne oraz indywidualne podejście do każdego pacjenta, co pozwala osiągnąć lepsze efekty pracy.

Sebastian

Sebastian Kubiak

fizjoterapeuta, masażysta

Wykształcenie akademickie:

  • Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu – Wydział Fizjoterapii

 

Wykształcenie podyplomowe:

  • Kurs strukturalnej osteopatii i łagodnej chiropraktyki wg. Ackermana
  • Mulligan Concept – cz. A i B
  • Kinesiology taping poziom podstawowy i rozszerzony
  • Kursy masażu:  relaksacyjnego, antycellulitowego, bańką chińską, gorącymi kamieniami, izometrycznego

 

Doświadczenie zawodowe:

  • Centrum Rehabilitacji Tytan Warszawa
  • Centrum Kompleksowej Rehabilitacji Konstancin filia Śródmieście
  • Fizjoterapeuta w Legia Warszawa koszykówka
  • Instruktor masażu w Wyższej Szkole Medycznej w Legnicy

Wspaniałe miejsce

gdzie doświadczenie łączy się z profesjonalizmem

Pozostając na stronie, akceptujesz używanie plików cookies. Więcej informacji

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Zamknij